Aanmelden van een probleem

Het kan voorkomen dat een Vogeldagboek niet helemaal goed leesbaar is, of dat foto’s ontbreken.
Vaak is dat alleen het geval op bepaalde apparaten (iPhone, tablets),
alleen op bepaalde besturingssystemen (Windows 10, Linux, Android),
alleen in bepaalde browsers (Internet Explorer/Microsoft Edge, Chrome)
of alleen in bepaalde e-mail programma’s (Outlook, Thunderbird).

Het is heel goed mogelijk dat Vogeldagboek er – ook na het testen – bij mij prima uitziet maar bij u niet.
In geval van storing, stuurt u mij alstublieft via vogeldagboek@vogeldagboek.nl zo veel mogelijk van de volgende gegevens:

* Ik bekijk de Vogeldagboeken op een PC, tablet, iPhone,…
* Het type van Tablet, iPhone,enz. is: …
* Daarop zit Android, Linux, Windows 7, Windows 10, …
* Ik lees mijn mail via webmail: mijn browser is Internet Explorer/Microsoft Edge nr…, Firefox, Chrome, …
* Ik lees mijn mail via het programma Outlook nr…, Outlook Express nr…, Thunderbird, Pegasus, …

Het probleem treedt op:
* recent sinds …
* soms
* alleen direct nadat Vogeldagboek is uitgekomen
* als ik Vogeldagboek opnieuw open, is alles OK

en hier komen nog meer mogelijke problemen te staan!